2016. április 30.

Április hónap vízipacija (2.rész)

Mindig emlegetem, hogy szó szerint mindent gyűjtök, ami víziló, még az újságokból is kivágom őket. Eljött az idő, hogy ezt be is bizonyítsam. :D

Forrás: http://www.zazzle.co.uk/hippo_newspaper_boy_paper_napkins-256122161474101899
Általában át szoktam nézni a reklámújságokat, de én nem abból a célból, hogy az aktuális akciókat meglessem. :D Én a fényképeken található vízilovakat keresem. Szerencsére sikerrel is szoktam járni, és már teszem is el a gyűjteménybe az újság szükséges oldalát.

Áprilisban a Diego kiadványában találtam egy gyerek szőnyegről készült fényképet, valamint a Kika áruházban leárazták a víziló mintájú bababútorokat, ágyneműt, amelyek emiatt felületet kaptak a reklámújságban.




Természetesen ennél több újságkivágás is megtalálható a gyűjteményemben. :) Egyelőre a hónap friss beszerzéseit szerettem volna bemutatni, de a jövőben ezekből is többet láthattok majd. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése