2016. augusztus 31.

Augusztus hónap vízipacija

Mivel ebben a hónapban van a születésnapom, ezért ilyenkor mindig nagy számban bővül a gyűjteményem. Idén is sok új példányt szereztem. :P

Forrás: http://happyhippolien.blogspot.hu/2012/10/hippo-birthday-card.html
Szerencsére a családtagok nem csak elfogadják a már beteges víziló imádatomat, hanem segítenek a gyűjteményem bővítésében is. Hiszen vízilónak mindig örülök, még akkor is, ha már olyan darabot sikerül beszereznem, amilyennel már rendelkezem.

Szüleimtől egy éjszakai fényként, illetve a leírás szerint hangulatvilágításként szolgáló, plüssös, lila vízipacit kaptam. Narancssárga, zöld és kék színekben tud csillagokat és egy holdat vetíteni a sötét helyiségbe, illetve ezen színek automatikus váltását is tudja. Igény esetén pedig kb. 20 perc után kikapcsol.



Öcsémtől egy nagyon cuki kitűzőt kaptam, amin annyira édes a víziló, hogy legszívesebben egész nap ölelgetném.


Húgoméktól kaptam egy plüss vízipacit, a csillogó szemű plüss állatok sorozatból.


Valamint a legviccesebb ajándékot. Egy olyan buborékfújó, aminek egy víziló a teteje. A nyakánál kell fújni, és a szájából jönnek a buborékok. Mivel ez nem a hagyományos buborékfújó, hanem sok kis buborékot egybefüggően lehet előállítani vele, ezért az egész úgy néz ki, mintha a víziló hányna. XD Elég vicces. Még videót készítettünk, hogy megörökítsük ezt a szuper terméket.



Végül pedig a főnökömtől is kaptam egy szülinapi ajándékot, aminek szintén nagyon örülök.


Boldog vízilovas szülinapot nekem! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése