2016. október 15.

Szeptember hónap vízipacija (2. rész)

Ebben a hónapban ismét egy csoda ért. Ezért arra a következtetésre jutottam, hogy a vízilovak szerencsét hoznak. :)


Ugyanis az történt, hogy a munkából hazafelé menet, a buszmegállóban új hirdetést vettem észre. Ez a Cappy Junior plakátja volt. Biztosan emlékeztek rá, hogy még a blog indulásának elején megmutattam azokat a Cappy üdítőket, amelyeknek a flakonján víziló van. Ezeket a termékeket reklámozták. Itthon gondoltam egy nagyot, és írtam a Coca-Colanak, hogy miután lejár a promóció, van-e esély beszerezni egy ilyen plakátot, mert ez tényleg egyedi darabja lehetne a gyűjteményemnek. Gondoltam, vesztenivalóm nincsen, egy próbát mindenképpen megér. Annyira megérte, hogy két nap múlva egy pozitív válasz érkezett a cégtől, majd egy hét múlva már a futár kopogtatott, hogy átadja a már nagyon várt meglepetést.


Ezúton is szeretném nagyon megköszönni a Coca-Colának, hogy ilyen hatalmas örömet szerzett nekem! Minden ügyintéző nagyon kedves volt, a gyűjteményem pedig hála nekik, ismét bővült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése